Hoera we mogen weer open! ondertussen zijn we ook druk bezig met de website we hopen het snel af te hebben.
  1. Home
  2. Afstandbestuurbaar
  3. Body's/Toebehoren
  4. Body's
  5. 190 MM Tourwagen
  6. Protoform 1:10 Mazda GX Light Weight ( ongespoten )

Protoform 1:10 Mazda GX Light Weight ( ongespoten )

19.95
Artikelnummer: PT1536-25

2 op voorraad




    Bestellingen tot €30 verzendkosten: €6,95
    Bestellingen €30 tot €100: Verzendkosten €3,95
    Bestellingen boven €100: Verzendkosten Gratis
    BestellingenBE/DE/FR : €12,50

    Beschrijving:

    In het afgelopen decennium hebben de oorspronkelijke Mazda6-racelichaam en de opvolger van ProTOform, Mazdaspeed6, zich onderscheiden als de dominante kracht in elektrische toerwagen, scoren op een gecombineerde drie IFMAR ISTC Wereldkampioenschappen en talloze andere internationale evenementen.

    Toen Mazda’s SKYACTIV-D GX Class Race-auto de Grand Am-serie van 2014 domineerde, wisten we dat het de perfecte erfgenaam van de troon was in 1/10 Electric Touring Car.

    Dit is de race body waarop je hebt gewacht: de officieel gelicentieerde Mazda6 GX van PROTOform.

    Alle details van de full-racer, de opvallende lijnen van de GX, de afzuiging van de motorkap en de kenmerkende Mazda-grille, geven het een onmiskenbare look en laten zien dat de vorm inderdaad kan samengaan met de functie.

    De Mazda6 GX is een echte concurrent uit de kast.

    Eerste testen op asfalt van Team PROTOform-rijders en ISTC-wereldkampioenen Marc Rheinard en Jilles Groskamp hebben hen enthousiast: “Goed sturen maar de achterkant heeft ook stabiliteit”, zei Marc na het gebruik van een Mazda6 GX om het 2013 internationale kampioenschap van Bangkok te winnen in zijn eerste race ooit, “Al met al geweldige tractie. Ik ben er dol op. ”

    Regerend kampioen Groskamp had het volgende te zeggen:” De GX lijkt de besturing van de LTC-R en de stabiliteit van de Mazdaspeed6 te hebben!

    De algemene rondetijden kwamen meteen overeen met de LTC-R, maar de GX rijdt gewoon heel gemakkelijk! ”

    “De GX elimineert de noodzaak om je body zo ver naar voren te monteren, omdat het de juiste hoeveelheid stuur heeft ingebouwd,” zegt Paul Lemieux, Team PROTOform-bestuurder en meervoudig ROAR-kampioen, na testen op tapijt.

    “Ik raad aan om het te monteren in het midden van de Pro-TC high-downforce-vleugel. Geeft een hoop grip, vooral in mid-speed infield-secties. ”

    Alle specificaties van de Mazda6 GX voldoen aan de Global Body Spec-vereisten, inclusief die specificaties van IFMAR, ROAR, EFRA, BRCA, JMRCA, FEMCA e

    Menu