LET OP !! DIT ARTIKEL IS OP VOORRAAD BIJ ONZE LEVERANCIER
NA UW BESTELLING DUURT VERZENDING CIRCA 7 DAGEN
U bent nog lijm,verf,kwastje,mesje/tangetje nodig.
NIEUW GEREEDSCHAP:
– nieuw bewerkt reservewielrek
– nieuw bewerkte zijschorten zijn verbluffend dun voor schaaldikte
– nieuwe tooling voor side skirt beugels
DETAILS:
– is voorzien van de vroege productie geweermantel
– correct vroeg productieluik
– inclusief de juiste MG-vatting met schild
– glijgegoten retourrollen uit één stuk zijn authentiek gemaakt en gemakkelijk te monteren
– Glijgegoten dubbele racewielen zijn perfect uit één stuk gegoten
– wielnaven zijn afzonderlijke onderdelen, waardoor het hoogste detailniveau mogelijk is
– nauwkeurig gereproduceerde spoorschakels uit één stuk in Dragon Styrene
DECALS/foto-geëtst:
– foto-geëtste onderdelen voor sideskirts en hun beugels
– stickers van Cartograf
Over de StuG IV:
Sturmgeschu”tz is een Duits woord voor “aanvalskanon”, afgekort StuG. Ze werden algemeen gebruikt als vuursteun voor infanterie-, pantser- en pantsergrenadiereenheden. Het voertuig was in wezen een tankchassis met een kanon, meestal een 75 mm lange loop, gemonteerd op Omdat het kanon niet in een geschutskoepel was gemonteerd, bood het de bemanning meer ruimte, maar beperkte het de verplaatsing van het kanon, waardoor het hele voertuig meestal moest draaien om op een doel te richten. later in de oorlog produceerde Duitsland meer aanvalskanonnen dan tanks, omdat ze goedkoper en sneller te produceren waren vanwege het ontbreken van een draaiende geschutskoepel en de complexe machines, en ze waren bijna net zo effectief als tanks. een gebruik voor verouderde tankchassis, waarbij de meeste aanvalskanonnen op Panzer III- en Panzer IV-chassis zijn gemonteerd, waardoor respectievelijk de StuG III en StuG IV worden geproduceerd.