Kyosho Mini-Z MR04 EVO2 Chassis Set 5600KV ( W-MM ) #KY32891B

259.95

Artikelnummer: KY32891B

Uitverkocht

Verzend/verpakkingskosten

Bestellingen via internet voor 16.00 uur worden dagelijks op dezelfde dag verzonden

Bestellingen Nederland

Tot €10.00: € 8.95
Van €10.00 tot €35.00: €6.95
Van €35.00 tot €100.00: €3.95
Vanaf € 100.00: Gratis
Bestellingen BE/DE: € 12.50
BE Vanaf € 150 € Gratis
Bestellingen FR: €15.00

Deze komt met de blauwe Motor 5600KV goedgekeurd voor de de Mini-Z Cup

Dit chassis komt zonder ontvanger dus deze heb je nog extra nodig kijk bij de optie ontvangers voor de juiste ontvanger die past bij jou zender!

Na 14 jaar MR-03, is de MR-04 een upgrade die een glimlach op je gezicht zal toveren!
Kies uit de drie verschillende motorsnelheid versies: Sensored rood (8500KV), Sensored blauw (5600KV), Sensored groen (4100KV)
1. Borstelloze ESC/motor met sensor
2. Nieuwe bovenarm vooraan
3. Kingpin-offset gewijzigd
4. Voorlager 3mm axle
5. Stuurstang
6. Nieuw stuurblok
7. Breder chassis met platte batterijhouder voor lager zwarte maar smallere batterijhouder
8. Omgekeerde kingpin
9. Nieuwe kunststof motorsteun
Nieuwe chassisdetails:
Met behoud van elementen van de uitstekende MR-03-indeling, bereikt het nieuwe MR-04EVO2-chassis aanzienlijke prestatieverbeteringen dankzij veranderingen aan de voorwielophanging en een lagere C of G die in synergie werken met een sensored borstelloze motor. beschikbaar door het vervangen van de onder- en bovenplaten aan de voorzijde en de stuurstang.De verstelbare wielbasis maakt het mogelijk om het chassis af te stemmen op het carrosserietype.
Nieuwe voorvering:
Terwijl de camberhoek tijdens het nemen van bochten wordt geoptimaliseerd met de swing van het huidige ontwerp van de bovenarm, maakt de voorwielophanging gebruik van de nieuwe in de kingpin geïntegreerde knokkels om de camberstabiliteit verder te verbeteren. Geometrische herziening van caster en trail etc. zorgt voor meer lineaire manoeuvreerbaarheid. Nieuwe spec voorveren voor de MR-04 met verschillende hardheden zijn als optie verkrijgbaar.
Nieuwe voorknokkel:
Het ontwerp van de voorste knokkel is voorzien van een geïntegreerde kingpin met geoptimaliseerde speling met de kingpin-kogel voor een soepelere werking. Kogellagers zijn gewijzigd naar een interne diameter van 3 mm voor een lagere rotatieweerstand.
Kogellagers:
Alle 7 kogellagers hebben een interne diameter van 3 mm voor een lagere rotatieweerstand om wrijvingsverlies te minimaliseren.
Schrobradius:
De offset van de kingpin ten opzichte van het wiel (scrub) is aan één kant 1.5 mm korter vergeleken met de MR-03, voor een betere respons op stuurinputs van de bestuurder en onderdrukking van veranderingen in de wielbasis tijdens het nemen van bochten.
Nieuwe motorsteun en demperbasisplaat:
Beschikt over een nieuw motorsteunontwerp voor borstelloze motoren met sensor. De chassishoogte kan in drie fasen worden aangepast door de afstandhouders voor de asafstelling aan te passen aan specifieke rijomstandigheden. Bovendien bevat de herziening van de basisplaat van de wrijvingsdemper punten voor de bedrading die kunnen worden vastgezet met nylon banden .
Nieuwe MM-motorbehuizing:
Het nieuwe MM-motorhuisontwerp realiseert een nog lager zwaartepunt.
Nieuwe MM2-motorbehuizing:
Nieuwe MM2-motorbehuizing voor L-wielbasis met middenmotorsteun.
Balverschil:
Het standaard meegeleverde kogeldifferentieel optimaliseert de rotatieverschillen tussen de linker- en rechterachterwielen tijdens het draaien. Zorgt ook voor een gematigde slipactie om de tractie te verbeteren wanneer overmatige belasting wordt uitgeoefend. Een zilverkleurige, helder geanodiseerde afwerking van aluminium onderdelen creëert een formidabele stijl die past bij de prestaties.
Montagehoogte van IC TAG:
Een stap van 0.5 mm tussen de onderkant van het chassis en het bevestigingspunt voor de rondetijdmeting IC-tag (apart verkrijgbaar) zorgt voor maximale bodemvrijheid wanneer de IC-tag is bevestigd. Maakt agressievere voertuighoogte-instellingen mogelijk.
Laag zwaartepunt:
Door de lagere montage van de AAA-batterijen op het chassis wordt een lager zwaartepunt gerealiseerd vergeleken met de MR-03. In combinatie met de chassisvorm verbetert dit de stabiliteit door bochten en de snelheid en controle.
NIEUWE borstelloze motor en hoofdeenheid met sensor:
Sensored borstelloze motor zorgt voor een nauwkeurigere snelheidsregeling vergeleken met sensorloze motoren. Het W-MM-chassis is uitgerust met 8500KV of 5600KV en de N-MM2 is uitgerust met het 4100KV-type.
De nieuwe unit ondersteunt ook snelle communicatie met diverse high-end zenders en ontvangers om een ​​ongekende besturingsrespons te realiseren. Behaalt transmissiesnelheden van 0.99 ms met KO-units (ADV-modus) en 0.9 ms met Futaba-units (EVO2-modus). *Voorheen 2.6 ms ~ 3.0 ms
De nieuwe potentiometer levert precisie en duurzaamheid met een volledig opnieuw ontworpen stuurprogramma om de beste respons en nauwkeurigheid in de geschiedenis van de MINI-Z te realiseren. Het nauwkeurigere stuurcontroleprogramma maakt verschillende instellingen mogelijk met behulp van de exclusieve I.C.S.-software van de MR-04.
Ook is tweewegcommunicatie mogelijk met de KO-unit (TLMY-modus), waardoor vanaf de zender diverse instellingswijzigingen aan het I.C.S.-systeem kunnen worden doorgevoerd.

■Lengte 124.5 mm
■Breedte 72~76 mm
■Hoogte 31 mm
■Motorsteun MM
■Wielbasis 98.0 mm (LL)
■Proefvlak (V/R) 63.5~65.0 mm/61.5~65.0 mm
■Banden (V/R) φ25×8.5 mm (apart verkrijgbaar)/φ25×8.5〜11 mm (apart verkrijgbaar)
■Overbrengingsverhouding 7.3, 6.3, 5.5, 4.9:1
■Gewicht 135.5 g (carrosserie/banden/wielen niet inbegrepen.)
■Motor KYOSHO SPEED HOUSE XSPEED 56 (KV5600)

●MR-04 EVO2-W-MM In de fabriek gemonteerd chassis met KYOSHO SPEED HOUSE KV5600 borstelloze motor
●Onderdelenset voor het vervangen van het voorprofiel
●6T・7T・8T・9T Rondsels
●Wielsleutel
●Gereedschap voor rondsels
●Reservewielmoeren

●Zender
●Ontvangsteenheid (compatibel met EVO/EVO2)
●ASC
●AAA x 4 batterijen voor chassis
●Batterijen voor zender